2010. december 22., szerda

Sziasztok!

Sziasztok!
Kedves barátnőm írt egy rövid (extra rövid) történetet, amit szeretnék nektek megmutatni.


"Egyszer volt hol nem volt volt egyszer egy lány...úgy hívták hogy Gréti...egy nagyon magas toronyba volt bezárva és egyszer jött a szőke (Beni) herceg és csókjával bearanyozta a lány életét..."




Kérlek írjatok Kommenteket, hogy drága barátosném folytassa-e írói tevékenységeit. Ha igen az Ő ötletei a Holly McQueen - Egy farkas történetének a főszálon futó cslekménye lesz! Mindenkinek köszönöm! :)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

jó szerintem fogjon bele és megtudja meg hogy mit tud kihozni magából

T!ta írta...

:)

Ben(Beni,Benji) írta...

olyan ismerős nekem ez a név mindent ki kell probálni

T!ta írta...

Nos igen... ez a név nagyon elterjedt mostanában! ;) nekem tetszik! :) amúgy a történetnek vicces előzményei vannak! xD Ó a kövi fejit Jan 6. án teszem fel.

Ben(Beni,Benji) írta...

hát szerintem nem elterjedt erre felé mert sokan csúfolódtak a nevemmel :/

T!ta írta...

Szerintem a Benjámin igen is szép név! :) Ne törődj másokkal! Az én nevemmel is állandóan csúfolódnak, de nem érdekel, mert aki nekem fontos úgy gondolja, hogy nagyon szép név! :) Szóval ne törődj az olyanok véleményével akik nem fontosak számodra! :)

Ben(Beni,Benji) írta...

Köszi!!!Nem is foglalkozok velük :D jó név ez !!!Csak ritka :D

Bannerem

href="http://nessiestruelove.blogspot.com/" target="_blank">create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!