2010. április 29., csütörtök

11. Fejezet - Egy őrült nap 2. rész





 Megtorpanva álltam, fel nem tudtam fogni, hogy most mi lesz. És egyáltalán miért akar apa Jakkel "beszélni".
-Apa....-kezdtem bele, de rám sem bagózott.-Apa!-kiáltottam. Elkapta a fejét Jakeről, és rám nézett.-Apa, mi ez az egész? Mi folyik itt?
-Nessie, ezt....ez most nem a te dolgod!-morcoskodott, majd tekintete szinte villámot szórt Jake felé.
-Jake! Ha apa nem, akkor te mondd meg!-kérleltem.-Tudni akarom mi folyik itt.
-Nessie, ez bonyolult. És Edwardnak igaza van.-fordult apámhoz, aki meglepetten vizsgálgatta.Csak mindketten bólintottak, majd édesapám nyugodt léptekkel távozott a szobámból. Nem hiszem el! Az előbb még azt hittem verekedés lesz, és most meg kiderül, hogy egy bólintás és le van tudva. Férfiak!!-morcoskodtam magamnak. Jake leült az ágyamra, és megpaskolta a mellette lévő helyet, hogy üljek le én is. Lassan oda sétáltam, és helyet foglaltam. Jake arcát kémlelve azon gondolkodtam: 'Vajon mit gondolhatott Jake, hogy apa hirtelen megnyugodott?!'  Meguntam. Hátradőltem az ágyra és a plafont bámultam. Jake nagyot sóhajtott, mire én felültem és kényszerítettem, hogy a szemembe nézzen.
-Jake! Nagyon kérlek! Mondd el mi folyik itt!
-Nem lehet!-fordult el tőlem. Aha! Szóval rólam van szó!
-Jó! De ne várd, hogy ezentúl veled lógok!
-Most azért, mert nem  mondom el mi a helyzet?-vonta fel mindkét szemöldökét.
-Nem! Nem csak azért! Azért is mert van valaki, akivel szívesen elmegyek Pénteken!-mosolyogtam. Péntekig már csak két nap. Azt meg simán kibírom.
-Hova mész te Pénteken? Kivel?-ugrott fel az ágyról. Tekintete az enyémbe fúródott, és mint az előbb a térdem remegni kezdett. Már megint mi van velem?
-Ez nem a te dolgod!-vágtam vissza, mire csak egy dühös pillantást kaptam.-Kölcsön kenyér visszajár!-azzal a gyorsasággal kiviharoztam a szobából, egyenesen anyát keresve. 



Nem azért mondtam ezt Jakenek, hogy dühös legyen, hanem, hogy kiderítsem ' Miért vagyok én ilyen furcsa, és ő miért!'. És ha másképp nem megy akkor ezekhez a dolgokhoz kell folyamodnom. Hirtelen beleütköztem valakibe.
-Emett! Szia! Nem láttad anyát?- néztem körbe hátha meglátom, de semmi. Újra ránéztem kedvenc nagybácsimra, akinek egy kaján vigyor terült el az arcán és a szemét forgatta.
-A szobájukban vannak, apáddal, de én a helyedben nem nyitnék be!!-röhögött, majd elviharzott mellettem. Miért ne mehetnék be? Most már rohantam anyuék szobájához, és benyitottam. Anyu és apu a gardróbban beszélgettek, de nem hallottam miről. Egy két szót azért ki tudtam venni a motyogásukból. Pár másodperc múlva, mikor apu meghallotta gondolatolvasásával, hogy itt vagyok abbahagyták és üdvözöltek.
-Nessie! Kicsim!
-Szia anya!-öleltem meg és egy puszit nyomtam az arcára.-Szeretnék beszélni veletek!-néztem anyura majd apára. Apa arca hirtelen megkeményedett.
-Ülj le és mesélj el mindent!-mondta komoran, mire anya csak bátorítón megfogta a kezem és a kanapéhoz vezetett. Mély levegőt vettem és elmeséltem minden egyes részletet.
-És szeretnék elmenni Pénteken Ash-sel! Elmehetek?
-Én nem is tudom...még alig ismered ezt a fiút!
-Te sem ismerted annyira aput annak idején! Alig tudtál róla valamit, mégis elmentél vele vacsorázni! Én miért ne mehetnék el egy NORMÁLIS fiúval Pénteken?-érveltem Igazam volt. Anya arca először rémült volta, majd mikor befejeztem azt a megértő arcot öltötte magára amit úgy imádtam.
-Igazad van, kincsem. Aznap éjjel az egész életem megváltozott, és ennek örülök. Részemről rendben van. De csak akkor ha nagyon vigyázol magadra!-mondta enyhe szigorral a hangjában. Apa felé fordultam, hisz ő meg sem szólalt.-Nos, Edward!-nézett rá anyu.Apa megköszörülte a torkát, és rekedten így szólt.
-Én ebbe inkább nem szólok bele, úgy is alul maradnák!
-Ez egy igen?
-Nem szólok bele! Már mondtam!
-Akkor ez igen?
-Bella te döntesz!-biccentett anya felé apu, aki csak egy hatalmas mosoly kíséretében bólintott.
-Ezt igennek veszem!-ujjongtam.-De jó! Köszönöm!




* * * * * * * *


Aznap este nem aludtam. Végig csak a Péntek járt a  fejemben. Az a gondolat, hogy Ash-sel randizom nem hagyott nyugodni. Eddig tényleg úgy gondoltam ez nagyon jó lesz, de most már kezdek kételkedni magamban. Az ablakhoz sétáltam, s kinéztem rajta. A családom vadászik és én egyedül vagyok a hatalmas házban. Az erdő most nagyon sötétnek tűnt, olyan távolinak, és veszélyesnek, nem úgy mint általában amikor kedves, és hívogató. Most mintha inkább el akarna üldözni innen. Hosszú percekig néztem a sötét erdő mélyébe. Gondolatban egyre beljebb és beljebb mentem az erdőben, míg nem egy rétre értem. A fák kör alakban óvták ezt a helyet minden gonosztól, sikertelenül. Mert a sötét fák közül a leggonoszabb teremtmény lépett elő. A sötét árnyék, azé az ismeretlen alaké akitől már baba korom óta rettegek. Félek, hogy elragad a családomtól, Jaketől és a fél életemtől. Gonosz erők köröztek körülöttem, fejfájást okozva nekem. Az alak egyre közeledett. A sötét éjszakában csak egyvalami szúrt nekem szemet. A fogai. Olyan fogai voltak, mint egy vérengző vámpírnak. Nem vártam meg míg oda ér hozzám, inkább rohanni kezdtem vissza a testembe. Lélekben jártam csak azon a helyen, és mégis mintha ott lettem volna. Miféle képességem van nekem? Testembe visszatérve behúztam a függönyöket. A rettegés rám talált, hiszen a férfi akit az előbb "láttam" biztosan ide tart. 



Halottam, amint elered az eső. Az eső cseppek halk koppanással értek földet a tetőn és az ablakomon. A frász kerülgetett. A mobilomért nyúltam, amit Esme adott, hogyha bármi baj van hívjam. De most csak egyvalakire számíthattam. Bepötyögtem a számot, és tárcsáztam. Egyszer csöng....kétszer csöng....Háromszor csöng....Négyszer csöng....
-Haló?-kérdezte az álmos hang.
-Kérlek gyere ide gyorsan! Nagyon félek!-hadartam. A sírás kerülgetett, ami érezhető volt a hangomon.
-Nessie!? Mi történt?
-Kérlek! Gyere ide! Gyorsan!-most már sírtam. A könnyeim patakban folytak le arcomon.
-Rendben!-letettem a telefont és leborultam a földre. Zokogtam és zokogtam. Halk kopogtatásra lettem figyelmes. az ablakom felől jött. Az ütő megállt bennem. Nem mertem megmoccanni. Újra kopogtattak.
-Nessie! Én vagyok!-oda rohantam az ablakhoz elhúztam a függönyt és kinyitottam.
-Jake!-legjobb barátom beugrott az ablakon és én azon nyomban be is csuktam azt. Behúztam a függönyt és Jakere néztem. A haja, és a térdnadrágja tiszta víz. Izmos felsőtestén szintén esőcseppek  folytak végig. Olyan...émelyítően jól nézett ki. Karjaiba vetettem magam és elcsukló hangon suttogni kezdtem.-Köszönöm...-újra folytak a könnyeim. Jake magához szorított. Jó volt érezni forró bőrét az enyémen, arcát a hajamban, de leginkább a közelségét. 



Elengedtük egymást, és az ágyamhoz sétáltunk. Leültem rá Jake pedig a földre.
-Nessie! Mi trötént?-kérdezte újra.
-Az...Az az alak...láttam őt anyuék rétén....és én nagyon.... nagyon félek Jake!-lehajtottam a fejem. gyengének éreztem magam.- Sajnálom Jake, hogy ennyi baj okozok!
-Nem okozol egyáltalán semmilyen bajt! örülök hogy engem hívtál!-lehúzott maga mellé a földre. Fejemet széles vállára hajtottam, és kezdtem megnyugodni. Jake átkarolt és magához húzott. Karjai védelmező páncélként öleltek. Hozzábújtam, és én is átöleltem. Jake egy nagyot sóhajtott.
-Mi az Jake?-most én akartam neki segíteni. Annyi mindent megtett már értem, hogy most én akartam ugyan ezt tenni érte.
-Semmi...
-Jake! nekem igazán elmondhatod! Bennem megbízhatsz!-Felemeltem a fejem és a szemébe néztem. Elmerültem csoki barna tekintetében, szemei mágnesként vonzották az arcom. Megfeledkeztem mindenről, mindenkiről. Arról is hogy a sötét alak talán útban van a házunk felé.-Nekem...mindent....el...mond...hatsz....-Lassan, szaggatottan beszéltem, miközben arcunk közeledett egymás felé.


Én is szólok, hogy nem kapok elég kommentet, ígyhát szeretném megkérni minden drága olvasómat: Irjatok Komikat! 5 komment után felrakom a frisst, de addig nem. Bocsi, hogy ilyen vagyok, de alig kapok komit!!!!!

8 megjegyzés:

Jennyfer írta...

Sziaa.
Nem tudom, de Nessie sztem kicsit bunkó volt. xD
Am jó, csak szegény Jake. :/
És sztem még mindig úgy kezelik, mint egy 5 évest. -,- :)
De am szeretem a sztorid. :D
Puszii. (: (LL) És rem hamar felteszed. OO

T!ta írta...

Szia.
Köszönöm szépen bocsi, h csak most olvastam a komid de sok dolgom volt! És bocsi, de most ebben a folytatásban nem szerepel Edward de bele csempészem a kövibe....:D rem tetszik! puszi

Ninike írta...

cia
nagyon jó lett várom a kövit puszi

Névtelen írta...

Szia nagyon tetszik a storid várom a kövit!!

puszi

Jennyfer írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Szia.
Nagyonm jó lett. :D
Ugye megcsókolják egymást? OO
Már ideje lenne, és suliba is alig voltak együtt. :/
Siess vele. :D
Puszii. Lilla.

Névtelen írta...

Hello.
Oltári jó lett.
Csókolják meg egymást. OO I.I
Megvan az 5 komii. :DD
Puszillak. Florcita.

T!ta írta...

Köszönöm szépen!
Most h megvan az 5 azonnal fel is rakom! ;)
még 1-szer köszönöm! puszi...(ui:kiss????ok!)de csak miattatok!

Bannerem

href="http://nessiestruelove.blogspot.com/" target="_blank">create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!