2010. július 9., péntek

16. Fejezet - Pizsama party

 
Korán reggel van, mi ez a zaj? Aztán rájöttem, hogy kopognak. Kiszabadítottam magam Jake öleléséből, és az ajtóhoz baktattam. Kinyitottam az ajtót, és egy kéz kirántott a folyosóra.
-Alice! Mit csinálsz?-kérdeztem két ásítás között.
-Nessie, mit mond neked az a szó, hogy pizsama party?!-ugrándozott előttem Alice.
-Hogy jobb, ha nem tudom miről van szó! Mit tervezel?-karomat összefontam mellemen, és várakozón nagynénémre néztem. Alice olyannyira izgatott volt, hogy nem tudott egyetlen szót sem mondani.-Alice bökd már ki!-úgy tűnik az izgatottság ragadós, mert kezdtem én is kicsit nyugtalan lenni.
-Arról lenne szó, hogy ma este egy kis pizsama bulit tartanánk. Persze Belláék nem jönnek, mert milyen az ha az ember, vagyis félvámpír gyerek szülei is ott vannak!!!-hadarta el gyorsan. Én meg csak néztem rá bambán, mint aki most tudta meg, hogy életben van. 
-Szóval apáék enm lesznek itt, de akkor hol lesznek?-már-már annyira nem értettem az egészet, hogy muszáj volt hülyeségeket kérdeznem.
-Butus! Ők lesznek itt, mi pedig lenn a parton! A First Beachen! De te csak élvezd a napot, én majd mindent elintézek!
-Alice! Meghívnék én is valakit!-néztem rá kedvesen. 
-Kit?-kérdezte félre billentett fejjel.
-Heidit! Ő az én osztálytársam, és szeretném, ha.....
-Emiatt ne aggódj, majd én felhívom!
-De Alice, hogy tartunk mi pizsama partyt a parton?-na ezt tényleg tudni akartam. Megértem, ha valaki otthon a szobájában tart pizsama bulit, de a parton hogy lehet?
-Nessie, csak bízd rám, rendben?-abban a pillanatban el is tűnt. Gondolkodón vissza sétáltam a szobámba, és leültem az ágy mellé. Csak néztem ki a fejemből, észre sem véve az aggódó Jaket.
-Nessie, minden oké?-kérdezte, amire én ugrottam egyet ijedtemben. 
-Semmi...igazán semmi.-nyomtam egy puszit ajkaira, és elindultam a szekrényemhez.


/este/


Mindent elmondtam Jakenek amit tudnia kellett erről a buliról. Csak néhány perc kellett és már a parton is voltunk, ahol megláttam egy hatalmas pavilont. Úgy tűnik Alice tényleg ért ezekhez a dolgokhoz. Kézen fogva sétáltunk egészen odáig. Embry, és Jared futott vigyorogva hozzánk. Gratuláltak Jakenek és nekem. Ördögi vigyorukat próbálták leplezni, nem túl nagy sikerrel, de az biztos, hogy készülnek valamire. 
Elkezdődött a buli, lassan Heidi is megérkezett, és boldogan ugrált oda hozzám.
-Jaj Nessie, annyira örülök, hogy meghívtál!-ölelt meg. Boldogan öleltem vissza, hiszen ő az egyetlen barátom a suliból.
-Én is örülök, hogy eljöttél! Remélem jól fogod érezni magad!
Alice tervet készített az estére. Jasper is ott volt, ő állt a grillnél őrizve azt nehogy valami csoda folytán eltűnjenek onnan. Én Heidivel beszélgettem miközben a fiúk megvacsoráztak.
-Nessie, mi van Ashsel? Össze jöttetek?-kérdezte komoran. Valami nagyon fura, ahogyan Heidi Ashről beszél, mintha tudná ki is ő valójában.
-Ööö...hát én...-a beszélgető Jakere néztem, és végig gondoltam ezt az egészet.-Tudod Heidi Ash más mint a többi srác, akárcsak Jake, de Ash....mit tudsz róla?-vágtam a közepébe. Megleptem Heidit.
-Nessie, nem értem mire gondolsz!
-Heidi valami mindig elgondolkoztat. Te nem olyan vagy, mint a többi ember, mert....
-Mert nem vagyok ember....-mondta elhaló hangon. Azt hitte megdöbbenek, ehelyett mosolyogva bólintottam.
-Igen....tényleg nem vagy ember?-komoly bezsélgetésbe keveredtünk. Elindultunk a part felé, hogy senki se hallja miről van szó.
-Én egy vérfarkas vagyok! Ami csak teliholdkor változik át....Ash pedig egy Árny, aki a különleges/ritka lényekre vadászik.
-És rád is vadászott?-néztem rá döbbenten.
-Igen...rád is? Te mi vagy, hogy...
-Félig ember, félig vámpír....-vágtam közbe.-És Ash pedig....
-Nessie táncolunk?.jött oda hozzám Seth. Nem mondhattam nemet, ezért bólintottam.
-Igen...majd még befejezzük....-mondta a vállam fölött Heidinek, akit éppen akkor kapott el Jared.Tánc közben Seth furán méregetett, enm tudtam mi baja.
-Seth mért nézel rám olyan furán?-kérdeztem.
-Ja semmi, csak eddig észre sem vettem milyen jól nézel ki!-mondta Seth. Arcán piros foltok mutatkoztak.
-Köszönöm...-mosolyodtam el. Mikor véget ért a szám megköszöntem Sethnek a táncot, és Heidi után kutattam.
-Nem rég ment el sétálni....-mondta Jake miközben átölelte a derekamat.
-Kivel?
-Jareddel....nagyon furán viselkedik a srác...
-Nem csak ő....-mondtam. Elgondolkoztam, vajon mi üthetett Sethbe. Olyan furcsán viselkedik mostanában. Alicenek köszönhetően, a parton tudtunk aludni. A nagy pavilon amit építettek elég volt 10 embernek, sőt lecsatolható függönyöket is felszereltek. Hát köszönöm Alice ezt a csodás estét. Heidi és Jared jóban lettek, talán még több is mint barátság. Sok mindent kiderítettem új barátnőmről, és még Ashről is, és nagyon jól éreztem magamat.
Másnap reggel én ébredtem legelőször, na persze leszámítva Alicet és Jaspert, akik els em aludtak. Hárman elkezdtünk vámpír gyorsasággal pakolni. én még mindig nem voltam olyan gyors, mint a vámpírok, és valószínüleg nem is leszek, ezért félgőzzel pakoltam. A part rendbetétele közben észre vettem egy üveget. A part fele mutatott, pontosan abba az irányba, oda ahol Hedidiről megtudtam, hogy vérfarkas. Boldog mosoly jelent meg az arcomon. Felkaptam az üveget és a zsákba dobtam. Ez volt eddigi életem legszebb Piszama Partyja, és soha nem fogom elfeledni.

Remélem tetszett a feji....és ez az uccsó, amikor 5 komit kérek, és utána felteszem! A továbbiakban remélem ugyanilyen szép számban kapok majd!
puszi 

7 megjegyzés:

Virag:) írta...

Nagyon jó lett! Hiányoltam Jaket a fejezetből! :) De attól függetlenül nagyon jó!!

Névtelen írta...

Eszméletlen jó!!!
És én is hiányoltam Jaket...!
Várom a kövit!!!

Unknown írta...

Nagyon jó lett...
mint az eddigi fejezetek is :D
Gratulálok...
várom a kövit...:P
pusz

T!ta írta...

sziasztok!
tudom ebből a fejiből kihagytam de a köv feji izgisebb lesz...kedden felrakom!
puszi

Boszorka666 írta...

Szia!

Nekem ez a fejezet is nagyon bejött!!!!!!!!!Bár Jaket én is hiányoltam!Sok sikert a folytatáshoz!!!!!!!

T!ta írta...

szia.
köszönöm, és igen ebből kihagytam, de a következőben a bulit vázolom jake szemszögéből! remélem tetszik majd, a többit meg majd elolvassátok....ohh de azért ide is leírom...lécci nézzetek be ide http://elveszettsziv-fanfic.blogspot.com/
na puszi

Erika írta...

Tetszik a történet, siess az új fejezettel! nagyon várom:)

Bannerem

href="http://nessiestruelove.blogspot.com/" target="_blank">create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!