2010. július 6., kedd

15. Fejezet - Érzés

/Nessie szemszöge/
Pár perc múlva a házunk előtt parkoltunk, Jake leállította a motort, és bementünk a házba.
-Megjöttem....-mondtam. Anya egy pillanat alatt ott termett mellettünk, és aggodalmasan körbeugrált.
-Kicsim milyen volt a randi? Ash kedves volt? Hogy érezted magad? Mért Jake hozott haza?-az utolsó kérdésnél gyanúsan nézett Jakere, majd rám.-Nessie...
-Jó volt a randi, kár, hogy meg kellett szakítani, amm Ash először kedves volt, de aztán meg bunkó, deee jól éreztem magam, mert nagyon jó volt  a napom...és Jake azért hozott haza mert.....-tértem ki anya kérdései elől de az utolsó megfogott.-mert...
-Mert egyedül akart hazajönni, én meg kocsival voltam, és elhoztam.
-Persze közben beugrottatok hozzátok, és ott...-mondta mérgesen apa. Hát anyának se kellett több, azonnal megragadta a kezemet, és a kanapéhoz száguldott, mielőtt apa befejezhette volna.
-Mesélj el mindent! Jake te is gyere ide!-szólt barátomnak, így megmentve őt apától. Egyenlőre. Leült mellém, és megfogta a kezemet. Még mindig belepirulok, hevesen ver a szívem, ha hozzám ér, de mit tehetnék? Miután elmeséltük az egész "mesét" anyának, persze úgy adtuk be, hogy Ash bunkón viselkedett, én meg könnyezve mentem a városban. Mégsem mondhatom el, hogy ő az az árnyék, ebben még nem vagyok teljesen biztos. Anyáék - bár vonakodva- de megengedték, hogy Jake itt aludjon. Most hogy Jacobbal járok, nem igazán merik beengedni a szobámba. Persze megígértük, hogy semmi hülyeséget nem csinálunk, különben is apa mindenről tudna. A szobában ülve sokáig csak néztünk ki a fejünkből, míg végül én törtem meg a csendet.
-Mit szoktunk csinálni, amikor itt alszol?-kérdeztem kicsit zavarban, mert most minden más. Nem barátként vagyunk itt, annál több. Szerelmesekként. Furcsán hangzik, de így van. Jake közelebb húzódott és farkas szemet nézett velem. Lehajtottam a fejem, és a földet néztem.-Csak mert furcsa, hogy csendben nézünk ki a fejünkből és...-nem tudtam befejezni a mondatok, mert Jake ajkait az enyémre tapasztotta. Lehunytam a szemem, és átadtam magam az érzéseimnek. Karommal átfontam nyakát, kezei a derekamon, úgy húzott közelebb magához. Csókunk egyre követelőzőbb, és szenvedélyesebb lett, miközben Jake az ágyra döntött. Kezei a pólóm alá vándoroltak, míg az enyémek izmos mellkasát és vállát fedezték fel. Állj!-kiáltotta bennem egy vékony hang. Neked ennél több kell!-mondta egy másik kicsivel mélyebben. Hangok veszekedését hallottam a fejemben, de a vékony hangnak engedelmeskedtem. Lassan eltoltam magamtól Jaket, és gyönyörű vágyakkal teli csillogó szemeivel találtam szemben magam.
-Megígértük, és apa....
-Tudom Nessie....és hidd el semmire nem készültem! Szeretlek Renesmee Carlie Cullen.
-Szeretlek Jacob Black.-majd újra szenvedélyes csókban forrtunk össze.



/Jacob szemszöge/
Beültünk a kocsiba, és én már indultam volna, amikor Nessie megszólalt.
-Igen...-mondta halványan elpirulva.
-Mit igen?-kérdeztem értetlenül, mert nem értettem a lényeget. Kíváncsian lestem Nessie minden egyes mozdulatát. Nem tudom mire értette!!
-Igen, nagyon szeretnék veled járni!-mondta mosolyogva. Minden kétségem elszállt, amikor ki mondta. A boldogság egy hatalmas zuhatagként ömlött szívembe, megbizsergetve vele egész testemet. Ereimben hirtelen a vér hevülten száguldott végig, szívemet a szerelem perzselte, és nem akarta elengedni. Lassan és mosolyogva hajoltunk egymás felé. Lázasan csókoltam szerelmemet, és magamhoz húztam. Ez egy valóra vált álom. A szerelmemet, akire évek óta várok, végre a karomban tarthatom. De ha mégis álom lenne, akkor soha nem akarok felébredni.
Pár perc alatt a Cullen házhoz értünk, majd besétáltunk.
-Megjöttem.-jelentette ki Nessie. Bella egy szempillantás alatt ott termett és a mai napról kérdezte.
-Kicsim milyen volt a randi? Ash kedves volt? Hogy érezted magad? Mért Jake hozott haza?-az utolsó kérdésnél gyanúsan nézett rám, majd Nessiere.-Nessie...
-Jó volt a randi, kár, hogy meg kellett szakítani, amm Ash először kedves volt, de aztán meg bunkó, deee jól éreztem magam, mert nagyon jó volt  a napom...és Jake azért hozott haza mert.....-Nessie eddig egész jól válaszolgatott, de megakadt. Nem tudta mit válaszoljon az utolsóra. Gyorsan pörgött az agyam. Valamit ki kell találnom. Meg van!-mert...
-Mert egyedül akart hazajönni, én meg kocsival voltam, és elhoztam.
-Persze közben beugrottatok hozzátok, és ott...-mondta mérgesen Edward miközben a felém tartott. Bella pillanatokon belül felfogta miről karattyolt Edward, és már is rángatta Nessiet a kanapéhoz. Néha már komolyan úgy viselkedik, mint Alice, az a kis energiabomba.
-Mesélj el mindent! Jake te is gyere ide!-kiáltott Bella, és én már mentem is. Megmenekültem Edward öklei elől, egyenlőre. Nagy nehezen mindent elmeséltünk, minden kis részletet, kivéve Asht. Én abban voltam jobb ha tudják mi történt, de Nessie meséje szerint Ash csak bunkó volt, és ő könnyezve ment a városban. Nem értem mért nem akarta elmondani, de nem szóltam bele. Nagy nehezen rávettük Belláékat, vagyis Edwardot - Bellának semmi kifogása nem volt- hogy itt aludjak. Edwardnak is csak egy kikötése volt.
-Nem csináltok semmi hülyeséget!-nyomta meg a hülyeség szót. Tudtam mire gondol, és én sem sietném el nehogy azt higgye. Lassan felsétáltunk Nessie szobájába, és ott halál csendben ültünk, míg végül Nessie megszólalt.
-Mit szoktunk csinálni, amikor itt alszol?-kérdezte elpirulva, zavartan. Tudtam, és éreztem is hogy furcsa most a helyzet, hogy nem úgy vagyunk itt mint régen. vagyis bizonyos értelemben igen. Még mindig barátok voltunk de annál sokkal több volt a kettőnk viszonyában. Szerelem. Közelebb csúsztam hozzá, és mélyen a szemébe néztem. Nem tudtam mit akarok most tenni, csak azt, hogy mondanom kell valamit, de Nessie megint megelőzött. A fejét lehajtva a padlót fixírozta. Lassan hajoltam felé, majd lehunytam a szemem, és az ajkai felé közeledtem. Nem kellett szem, hogy tudjam, hol van,csak éreztem. Az édes lehelete, és ahogyan beszél egyszerűen felkavaró.-Csak mert furcsa, hogy csendben nézünk ki a fejünkből és...-Félbeszakítottam a mondatát, azzal, hogy megcsókoltam. Ajkaink szerelmes táncot jártak. Karjait a nyakam köré fonta, ahogy a bőre az enyémhez ér ereimben száguld a vér, és szívem ki akar ugrani a helyéről. Közelebb húztam magamhoz, nem akartam elengedni SOHA. Majd egy pillanat leforgása alatt csókunk egyre szenvedélyesebb lett, amint az ágyra döntöttem. Kezeim akaratlanul a pólója alá vándoroltak, de Nessie sem maradt nyugton. Kezeivel hol a vállamat, és a hátamat, hol pedig mellkasomat simogatta. Majd hirtelen eltolt magától. Szemében a mérhetetlen vágy és szerelem csillogott. Ahogy ezt megpillantottam, testemet elöntötte az a bizsergés, amit mindig érzek ha rám néz.

-Megígértük, és apa....
-Tudom Nessie....és hidd el semmire nem készültem! Szeretlek Renesmee Carlie Cullen.
-Szeretlek Jacob Black.-mondta, és abban a pillanatban újra szenvedélyes, vad csókban forrtunk össze. 
"Amit iránta érzek, az az érzés leírhatatlan, de egy biztos, hogy soha, de soha nem fogok senkit úgy szeretni, mint az én Nessiemet."


Elnézést, hogy nagyon elkéstem a fejivel, de beteg voltam és nem engedtek géphez. Remélem tetszik a feji, és lécci 5 komit kérek. És ha most szép számban kapok, akkor még a következő fejinél lesz megszabva, és utána folyamatosan jönnek majd. Előre is köszönöm! Puszi

8 megjegyzés:

Virikeh írta...

Húú! Nagyon jó! Várom a kövit, siess vele! Örülök hogy boldogok!

Boszorka666 írta...

Szia!

Fantasztikus lett!!!!!!!!Nagyon tetszett, hogy Jacob szemszögéből is láthatóak voltak a történések!Millió gratu és sok sikert a folytatáshoz!!!!!!

Puszi: Boszorka666

Névtelen írta...

Ahhhhhh... Nagyon jó lett!!!
Remélem, most semmi és senki NEM fogja befeketíteni a szerelmüket és a boldogságukat!!! Izgatottan várom a következő fejit!!!
Pussy: Vivi :)

Névtelen írta...

Nagyon tetszett és nagyon várom a követkeező fejezetet is!!!!

Névtelen írta...

Nagyon szuper lett!!!!
Várom a kövit!!!

Névtelen írta...

Szia!
Sztem is nagyon jó lett várom a következő fejit:D Már azt hittem sosem teszed fel ezt a részt:(
Siess a kövivel:D

T!ta írta...

sziasztok!
Köszönöm szépen igyekszem.
puszi mindenki

JeSSica írta...

Drágám! Küldtem neked egy kreatív blogger díjat a Villámtolvajos blogodra.... megkaptad????

Bannerem

href="http://nessiestruelove.blogspot.com/" target="_blank">create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!