2010. július 11., vasárnap

17. Fejezet - Pizsama Party

 /Jacob szemszöge/
Nessie mindent elmondott nekem a buliról. Na és persze ki szervezi? Az a mindenlében kanál, energiabomba Alice. Megfordult a fejemben, hogy talán nem kéne lemenni a partra, de aztán mégis rászántam magam. Csak néhány percbe telt és már a parton is voltunk. A parton egy hatalmas pavilon lett felállítva. Nessievel kézenfogva sétáltunk egészen Alicékhez. Jared és Embry futottak vigyorogva hozzánk. Gratuláltak Nessienek és nekem. Ördögien vigyorogtak rám, ami azt jelenti, tudnak mindent. Persze ez nem volt kérdés, hisz minden látnak, és éreznek ami a fejemben történik. Látták az első csókunkat Nessievel, a tegnap estét. Minden egyes pillanatot. Lassacskán szállingóztak az emberek a buliba. Egy hosszú barna hajú lány boldogan ugrándozva ment oda Nessiehez.
-Jaj Nessie, annyira örülök, hogy meghívtál!-ölelte meg, szerelmem pedig boldogan ölelt vissza.
-Én is örülök, hogy eljöttél! Remélem jól fogod érezni magad!-mondta azzal beszélgetésbe elegyedtek. Alice és Jasper voltak a felügyelők-úgymond- de ahogy láttam ők is élvezik a bulit. Jasper persze vigyázott a kajára, és ha egy falkabeli is többet evett a kelleténél, annak a fejére sózott egyet, na persze csak diszkréten.
-Te Jake! Ki az a csaj ott Nessievel?-biccentett a fejével Heidi felé Jared.
-Óó...ő Nessie egyik barátnője, a suliból....asszem együtt járnak bioszra, vagy mit tudom én...-mondtam.-Mért? Bejön?
-Csinos....de....nem is tudom....
-Beszélj vele!
-Nem!-fordult vissza Sethékhez.
-Mi van haver beijedtél? Hé srácok a falkában van egy nyúl is!-viccelődtem, mire Jared dühösen a vállamba bokszolt.
-Ez nem vicces, és nem vagyok nyúl! Majd táncolni hívom!-tette karba a kezét.
-Akkor itt az ideje! Van zene!-mondta Seth, aki eddig egy árva szót sem szólt.-Te Jake! Nem baj, ha elhívom Nessiet táncolni!
-Dehogy haver, menj csak!-kacsintottam. Seth elment, hogy felkérje Nessiet táncolni, épp ahogy Jared Heidit. Egy lassú szám ment. Nessie és Seth beszélgettek. Set persze megint vörös lett, mint a rák. De ez így is volt mindig, ha egy csajjal beszélt, vagy táncolt. Nessie arca sugárzott a boldogságtól, ugyanakkor valami zavarta. Szemében a zavarodottság tükröződött. Amint vége lett a számnak, Nessie megköszönte Sethnek a táncot, és Heidi után kutatott.
-Nem rég ment el sétálni....-mondtam miközben átöleltem Nessie derekát, így húzva őt közelebb magamhoz.
-Kivel?
-Jareddel....nagyon furán viselkedik a srác...
-Nem csak ő....-mondta. Ezen egy kicsit elgondolkoztam. Vajon ezt most  Heidire értette? Van valai különös abban a lányban. Már a szemében is. Na mind egy. Alicenek köszönhetően a parton aludtunk, mivel az idegesítő energiabomba és halálnyugodt társa -komolyan néha az idegemre megy a nyugottságával- lecsatolható függönyöket szereltek a pavilonra. Az egész hely elég volt 10 embernek, de talán még többen is elfértünk volna. Jared és Heidi jóban lettek. Egymás mellé feküdtek, és az este még egy kicsit hablatyoltak. Nessie a karjaimban aludt el, és rám is gyorsan rám talált az álom. Érdekes este volt, túl gyorsan eltelt, de megérte, mert mindenki jól szórakozott. Másnap reggel, mint mindenki más jó későn ébredtem. A parton már el volt pakolva, és Nessie és Alice már a reggelin ügyködött. Mindenki derűs arccal ébredt, főleg Heidi és Jared. Tegnap este túl gyorsan aludtam el, így nem hallottam mi van kettejük között. Reggeli után, mindeki haza indult. Kivéve a falkát Alicet, Jaspert, és Nessiet. Jared és Heidi öleléssel köszöntek el egymástól, amire az egész falka szeme kikerekedett. Na egy estére haggyuk magára a srácot, és becsajozik! Na nem baj!
-Hé Jared! Mi történt az este?-édeklődtem falkatársamtól.
-Haver! Ma délután találkozunk! Olyan csodálatos ez a lány! Ahogy beszél, ahogy nevet, és....
-És... ő a bevésődésed!
-Ig...Mi?-akadt meg. Nem bírtam ki. Ezen a reakción röhögnöm kellett.
-Haver ne vágj már ilyen képet! Bevésődtél!-röhögtem.
-Ki vésődött be kibe?-kérdezte szerelmem és átkarolta a derekam. Magamhoz húztam, és megcsókoltam. Mire szerelmem elpirult.
-Jared, méghozzá a legjobb barátnődbe Heidibe!
-Mii?-vigyorgott.-De aranyos....-ölelte meg Nessie Jaredet. Barátom is magáhozhúzta Nessiet, és kinyújtotta a nyelvét.
-Ezt neked haver, még a csajod is elhagy!!-viccelődött. Most mind a hárman nevetésben törtünk ki.
-És mikor találkoztok??-Nessie nagyon ráállt a témára. Gondolom szeretné ha a barátnője boldog lenne.
-Ma délután!-válaszolt diadalmasan Jared.
-Akkor  megkeresem és kifaggatom! Na meg felkészítem a randitokra!-odajött hozzám szerelmem és ajkát az enyémre nyomta. Lágy csókja mézédes volt, de cak egy röpke pillanatig tartott. Mikor ajkai elváltak enyémektől, nem bírtam, többet akartam, ezért visszahúztam magamhoz, és szenvedélyesen megcsókoltam.
-Srácok! oké, hogy együtt vagytok, de nem előttem, oké?-tetette a hányingert Jared. Nessie még egy puszit lehetl számra, és futott is az erdőbe. Csak néztem ahogy szerelemm lassan eltűnik a rengetegben.

6 megjegyzés:

Jennyfer írta...

Szia.
Jó lett. :D
DE... hol van Kim? =( :P
Puszpás.

T!ta írta...

szia.
Majd meglátod...XD a köv feji róluk szól...xP
puszka

Névtelen írta...

Szia,

Jó kis fantáziád van hallod, igazi vérfarkast meg árnyat is belekeversz :D, kíváncsi vagyok nagyon a folytira, remélem hamar összejön az 5 komi.
MeCsa

Erikaa írta...

Folytaaaaasd:D nembirom továbbxD

Boszorka666 írta...

Szia!

Meglepetés vár nálam!

Melcsi írta...

Jajj nagyon jó lett!
Már nagyon várom a következő részt!
xD

Bannerem

href="http://nessiestruelove.blogspot.com/" target="_blank">create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!